Fællesskab stortrives i Soldalens Rideklub

31-03-2024

Filialdirektør Betina D. Jensen overrækker en check med 20.000 kroner fra Nordea Fonden til Soldalens Rideklub

Der er virkelig smukt og højt til loftet hos Soldalens Rideklub. Kreativiteten og fællesskaberne stortrives tydeligvs også indenfor de rammer.

Man mærker tydeligt ønsket om at dyrke de positive fællesskaber, og at alle ved, at for at drive en frivillig forening, må alle bidrage, og det gør de gerne i rideklubben, fortæller Betina D. Jensen fra Nordea Fonden.

Senest har Soldalens Rideklub søgt midler hos Nordea-fonden. Midlerne skulle bruges til at omdanne en brugt hestetrailer til et køkken, som kan køre med rundt til, hvor rytterne befinder sig. En virkelig god idé, som i den grad bidrager til det gode liv i klubben, tilføjer filialdirektøren fra Nordea i Hjørring.

Betina D. Jensen er sikker på, der er flere gode tanker, som skal bidrage til at gøre livet lettere for de frivillige, så hun opfordrer til, at man søger hos Nordea Fonden.

Vores sponsorer