Om undervisning

Vil du gerne gå til ridning hos os

Vi er kommet rigtig godt på plads i de fantastiske omgivelser på “Stokdal” Fjelstedvej 150 i Sindal.

Der er stadig pladser på vores hold både for ryttere med egen hest samt ryttere på elevheste.

Har du et barn der kunne tænke sig at gå til ridning så er du meget velkommen til at sende os en mail: soldalensrideklub@outlook.dk så finder vi tid til en gratis prøvetime hos os.

Hos os arbejder vi for aktiviteter for alle og vi holder stævner for alle et par gange om året i spring og dressur samt i multisport, forhindringsbaner og for kæpheste, springture i skoven, jagt for alle og alt muligt andet sjov og ballade.

Vi rider ude så meget som muligt og nyder meget en tur i skoven.

Ridning hos os er i et tempo hvor børnene kan nå at følge med, vi skal kun nå at få en masse gode oplevelser og vi vil så gerne have flere med.

Alle hjælper til med at sadle op inden rideturen og sadle af bagefter. Vi hjælpes ad med at fodre og passe rideklubbens heste så man får lov til at være med i alt omkring ponyerne.

Det holder også vores priser på et rimeligt niveau.

Vi holder ferie hele juli måned der skal vores heste slappe af og vi skal have stalden klar til efteråret.

Ridning på hold hos os koster 400 kr. pr. md. for en time ugentligt.

Laj og Andrea 200 kr. pr. md.

Vores årlige medlemsskab er 100 kr. uanset alder.

Klubben er medlem af Dansk Rideforbund

Vores sponsorer